CAIET DE SARCINI
CAIET DE SARCINI
Achizitie - Sistem online de vanzare si rezervare bilete
(Cod CPV: 72000000-5 Servicii IT: consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă)
1. Informatii generale
Denumirea proiectului/obiectivului de investitii: Sistem online de vanzare si rezervare bilete
Locatia proiectului: Opera Română Craiova, str. Mihai Viteazul, Nr.7, Craiova, Dolj
2. Obiectivul specific al proiectului:
Achizitionarea unui sistem de furnizare a unei solutii informatice pentru rezervare si plata on-line de bilete pentru diferite dispozitive electronice.
Obiectul contractului de achizitie a unui sistem de furnizare a unei solutii informatice pentru rezervare si plata on-line de pe diferite dispozitive electronice presupune realizarea unui website , realizarea unei platforme software pentnı rezervari online, realizarea unei platforme software pentru vânzare online, realizarea unei platforme software pentru integrare procesatori de plata, aplicatie de rezervari pe mobil Android, aplicatie de rezervari pe mobil IOS.
3. Durata contractului de furnizare sistem servicii pentru rezervare si plati on-line
Activitatea de furnizare sistem pentru rezervare si plati on-line se desfaşoara de la data semnarii contractului de furnizare sistem pentru rezervare si plata on-line de catre ambele parti.
4. Descriere servicii pentru rezervare si plata on-line.
Pentru realizarea serviciilor pentru rezervare si plata on-line ofertantul selectat va asigura urmatoarelor programe IT componente:
4.1 Platforma webSistem rezervare si plata on-line de bilete
Sistem rezervare si plata on-line de bilete.
Publicare servicii web de determinare program si locuri libere la evenimentele din program, preluate din sistemul de administrare;
1.realizarea unei platforme software pentru rezervări Online;
2.realizarea unei platforme software pentru vânzare Online;
3.realizarea unei platforme software pentru integrare procesator de plată LibraPay;***
4.plan pentru maxim 5 Sali de spectacole
5.administrare cu gestionare locuri, bilete vandute si rapoarte de vanzari/ocupare.
6.după selectarea unei rulări apare harta sălii cu locurile ocupate/disponibile.
7.locurile disponibile sunt afişate in timp real;
8.locurile din sală vor fi salvate local pentru a minimiza traficul.
4.2 Aplicaţie rezervări pe mobil Android
Aplicaţie rezervări pe mobil Android
1.aplicaţia nativă pentru Android;
2.aplicaţiile vor fi publicate în Google Play;
3.designul aplicaţiei va fi personalizat cu elementele de identitate grafica ale Operei Romane;
4.după selectarea unei rulări apare harta sălii cu locurile ocupate/disponibile.
5.locurile disponibile sunt afişate in timp real;
6.locurile din sală vor fi salvate local pentru a minimiza traficul.
4.3Aplicaţie rezervări pe mobil IOS
Aplicaţie rezervări pe mobil IOS
1.aplicatia nativa penntru IOS;
2.aplicaţiile vor fi publicate în AppStore;
3.designul aplicaţiei va fi personalizat cu elementele de identitate grafica ale Operei Romane;
4.după selectarea unei rulări apare harta sălii cu locurile ocupate/disponibile.
5.locurile disponibile sunt afişate in timp real;
6.locurile din sală vor fi salvate local pentru a minimiza traficul.
4.4 Gazduire
Pachet gazduire platforma web si aplicatii
1.trafic lunar NELIMITAT
2.backup zilnic/saptamanal/lunar
3.cont cpanel
4.cont ftp
4.5 Sistem de operare
Sistem Office PRO PC Data, Intel® Core™ i3 3220 3.40 Ghz, 4GB RAM, 500GB HDD, DVD-RW
1.Tip procesor i3
2.Numar nuclee 2
3.Frecventa nominala 3100 MHz
4.Capacitate HDD 500GB
5.Capacitate memorie 4 GB
6.Tip placa video Integrata
7.Tip carcasa Middle Tower
8.Unitate optica DVD RW
9.Set mouse + tastatura
4.6 Monitor
Monitor LED 21.5", Wide, Full HD, Negru
1.Diagonala 21.5 inch
2.Tip rezolutie Full HD
3.Format ecran Wide
4.Rezolutie optima 1920 x 1080
5.Tip iluminare fundal LED
6.Aspect imagine 16:9
7.Timp de raspuns 5 ms
OBLIGATIILE ACHIZITORULUI
Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre prestator, dupa finalizarea contractului, in termen de 30 zile calendaristice in baza facturii fiscale in contul de trezorerie.
Achizitorul se obliga sa puna la dispozitia prestatorului orice facilitati si/sau informatii pe care prestatorul le-a cerut in propunerea financiara si pe care le considera necesare indeplinirii contractului.
DEPUNEREA OFERTELOR
Operatorii economici interesati sa depuna o oferta, trebuie sa faca dovada faptului ca au in obiectul de activitate al societatii, activitati compatibile cu serviciile solicitate in prezentul caiet de sarcini.
Propunerea financiara va fi exprimata in lei/ fara TVA. Se va depune la sediul institutie impreuna cu propunerea tehnica.
Criteriul de atribuire a contractului va fi “Cel mai bun raport calitate-preţ”.
Ofertele care nu indeplinesc cerintele minime impuse in caietul de sarcini vor fi respinse.